- Zarejestruj swoje konto w systemie SuperBoss
https://panel.superboss.pl/rejestracja/ (skopiuj ten link do przeglądarki) lub kliknij tutaj. - Uzupełnij podstawowe dane
Po zalogowaniu do panelu uzupełnij podstawowe dane w zakładce „Ustawienia” (nazwa lokalu, adres, FB, IG, dane do FV, dane kontaktowe).
Jak zacząć?
Warunki korzystania z systemu SuperBoss
- Abonament:
– wykupienie abonamentu następuje w panelu administracyjnym (dostęp do serwisu przez 30 dni lub wielokrotności 30-dni); Aktualny cennik znajduje się tutaj. - Prowizja:
– 1,5% od każdej transakcji – rozliczana na podstawie FV co miesiąc (kwota netto); - Wdrożenie systemu
– DARMOWE – przygotowanie i wdrożenie systemu, pierwsza konfiguracja – docelowo będzie to płatna usługa ze względu na czasochłonność procesu;
- Nie masz konta w PayU? Zacznij tutaj.
Zarejestruj swoje konto w systemie PayU
(aby uzyskać wynegocjowane warunki na start dla naszych partnerów – koniecznie za pomocą poniższego linka)
https://registration.payu.com/boarding/#/form?lang=pl&origin=pl&partnerId=2btd7npu (skopiuj ten link do przeglądarki) lub kliknij tutaj.
Prowizja:
- 1,39% – przez pierwsze 3 miesiące (promocja „na start” dla naszych partnerów)
- 1,69% – po pierwszych 3 miesiącach (warunki stałe dla naszych partnerów)
- <1,69% – w późniejszym terminie istnieje możliwość indywidualnej negocjacji z PayU po wykazaniu obrotów
Prowizja jest potrącana bezpośrednio z wpłat klientów, na którą generowana jest faktura w Twoim panelu PayU.
- Masz konto w PayU? Zacznij tutaj.
Zabezpieczenie płatności:
Wpływy od Twoich klientów będą księgowane na Twoim subkoncie w PayU. Otrzymujesz pełną transparentność co do wpłat wszystkich klientów i każdej chwili możesz zlecić wypłatę na swoje zweryfikowane konto bankowe, lub ustawić takie wypłaty automatycznie (np. po przekroczeniu progu 1000,00 zł, lub raz na miesiąc). SuperBoss nie bierze udziału w transakcji pomiędzy Tobą, a Twoim klientem.
Zwroty będą dostępne w Twoim panelu PayU (w przypadku zwrotu dla klienta dokonuje się go w panelu do zarządzania płatnościami).
Połączenie bramki płatności i systemu SuperBoss:
Prześlij do nas na adres e-mail (biuro@superboss.pl) klucze API wygenerowane w systemie PayU:
Id punktu płatności (pos_id): 4104474
Drugi klucz (MD5): 9ccf25gasgsawqvzbf1f622e0295fd6c6
Protokół OAuth – client_id: 4104474
Protokół OAuth – client_secret: ab8d39abwr21412fefd0a02792c0a40cfc
(dane przykładowe)
Plan lokalu (do rezerwacji)
Zaczynamy od wdrożenia planu Twojego lokalu. Czy posiadasz swój plan lokalu? Jeśli nie – nasz zespół grafików przygotuje go dla Ciebie. Jeśli tak – prześlij go do nas (najlepiej w pliku otwartym w krzywych). Nanieś na niego koniecznie loże/stoliki oraz numerację w Twoim lokalu.
W systemie wykorzystywany jest plan klubu w .png o maksymalnych wymiarach 1150 px szerokości.
Bilet wstępu – E-TICKET
Do zaprojektowania designu biletu Twojego lokalu prosimy o przygotowanie grafiki reklamowej, która znajduje się w centralnym punkcie biletu, o rozmiarze 1920 x 1080 px.
Cała reszta informacji generowana jest dynamicznie przy zakupie biletu (dane kupującego, data, nr transakcji, data transakcji, kod QR itd.)
Przykładowy bilet:
Design biletu
Gotowy bilet, który otrzymuje klient na podany adres e-mail
SuperBoss Sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 40
NIP: 5472228983
Regon: 520863537
KRS: 0000944035