Jak zacząć?

Jak zacząć?

Zaoszczędź swój czas i swoich pracowników i zacznij korzystać z systemu SuperBoss już dzisiaj.
Przygotowaliśmy poradnik krok po kroku.

SuperBoss – rejestracja konta

  1. Zarejestruj swoje konto w systemie SuperBoss
    https://panel.superboss.pl/rejestracja/ (skopiuj ten link do przeglądarki) lub kliknij tutaj.
  2. Uzupełnij podstawowe dane
    Po zalogowaniu do panelu uzupełnij podstawowe dane w zakładce „Ustawienia” (nazwa lokalu, adres, FB, IG, dane do FV, dane kontaktowe).

SuperBoss – opłaty

Warunki korzystania z systemu SuperBoss

  • Abonament:
    – wykupienie abonamentu następuje w panelu administracyjnym (dostęp do serwisu przez 30 dni lub wielokrotności 30-dni); Aktualny cennik znajduje się tutaj.
  • Prowizja:
    – 1,5% od każdej transakcji – rozliczana na podstawie FV co miesiąc (kwota netto);
  • Wdrożenie systemu
    DARMOWE – przygotowanie i wdrożenie systemu, pierwsza konfiguracja – docelowo będzie to płatna usługa ze względu na czasochłonność procesu;

PayU – rejestracja konta oraz opłaty

  • Nie masz konta w PayU? Zacznij tutaj.

Zarejestruj swoje konto w systemie PayU
(aby uzyskać wynegocjowane warunki na start dla naszych partnerów – koniecznie za pomocą poniższego linka)
https://registration.payu.com/boarding/#/form?lang=pl&origin=pl&partnerId=2btd7npu (skopiuj ten link do przeglądarki) lub kliknij tutaj.

Prowizja:

  • 1,39% – przez pierwsze 3 miesiące (promocja „na start” dla naszych partnerów)
  • 1,69% – po pierwszych 3 miesiącach (warunki stałe dla naszych partnerów)
  • <1,69% – w późniejszym terminie istnieje możliwość indywidualnej negocjacji z PayU po wykazaniu obrotów

Prowizja jest potrącana bezpośrednio z wpłat klientów, na którą generowana jest faktura w Twoim panelu PayU.

  • Masz konto w PayU? Zacznij tutaj.

Zabezpieczenie płatności:
Wpływy od Twoich klientów będą księgowane na Twoim subkoncie w PayU. Otrzymujesz pełną transparentność co do wpłat wszystkich klientów i każdej chwili możesz zlecić wypłatę na swoje zweryfikowane konto bankowe, lub ustawić takie wypłaty automatycznie (np. po przekroczeniu progu 1000,00 zł, lub raz na miesiąc). SuperBoss nie bierze udziału w transakcji pomiędzy Tobą, a Twoim klientem.

Zwroty będą dostępne w  Twoim panelu PayU (w przypadku zwrotu dla klienta dokonuje się go w panelu do zarządzania płatnościami).

Połączenie bramki płatności i systemu SuperBoss:
Prześlij do nas na adres e-mail (biuro@superboss.pl) klucze API wygenerowane w systemie PayU:

Id punktu płatności (pos_id): 4104474
Drugi klucz (MD5): 9ccf25gasgsawqvzbf1f622e0295fd6c6
Protokół OAuth – client_id: 4104474
Protokół OAuth – client_secret: ab8d39abwr21412fefd0a02792c0a40cfc
(dane przykładowe)

SuperBoss – konfiguracja konta

Plan lokalu (do rezerwacji) 
Zaczynamy od wdrożenia planu Twojego lokalu. Czy posiadasz swój plan lokalu? Jeśli nie – nasz zespół grafików przygotuje go dla Ciebie. Jeśli tak – prześlij go do nas (najlepiej w pliku otwartym w krzywych). Nanieś na niego koniecznie loże/stoliki oraz numerację w Twoim lokalu.

W systemie wykorzystywany jest plan klubu w .png o maksymalnych wymiarach 1150 px szerokości.

Bilet wstępu – E-TICKET
Do zaprojektowania designu biletu Twojego lokalu prosimy o przygotowanie grafiki reklamowej, która znajduje się w centralnym punkcie biletu, o rozmiarze 1920 x 1080 px.

Cała reszta informacji generowana jest dynamicznie przy zakupie biletu (dane kupującego, data, nr transakcji, data transakcji, kod QR itd.)

Przykładowy bilet:

Design biletu

Gotowy bilet, który otrzymuje klient na podany adres e-mail

SuperBoss – skontaktuj się z nami

SuperBoss Sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 40
NIP: 5472228983
Regon: 520863537
KRS: 0000944035

SuperBoss – dołącz do grona zadowolonych klientów