NIE OTRZYMAŁEŚ POTWIERDZENIA, BILETU?
Centrum Pomocy
Możesz w dowolnej chwili sprawdzić swoje zamówienie/pobrać bilety online (ważne: podaj numer telefonu, który został użyty podczas składania zamówienia)
WAŻNE!
Serwis Superboss.pl dostarcza system sprzedaży/rezerwacji.
SuperBoss.pl NIE JEST ORGANIZATOREM WYDARZEŃ.
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Nasz dział pomocy pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00.
Zanim wypełnisz formularz, przeczytaj (WAŻNE!):
- Jeżeli zakupiłeś/aś bilet lub dokonałeś/aś rezerwacji oraz przeszedłeś/aś proces płatności z powodzeniem – sprawdź pocztę (koniecznie z folderami SPAM/OFERTY/POWIADOMIENIA!)
- Jeżeli dokonałeś prawidłowego zamówienia, ale dotarł do Ciebie e-mail o anulowaniu transakcji („Nie zarejestrowaliśmy płatności za transakcję nr: xxxxxxxxx”) – przekroczyłeś/aś czas na realizację zamówienia i Twoje zamówienie wygasło. Wypełnij formularz uzupełniając nr transakcji.
Wypełnij pola w formularzu i wyślij wiadomość.
Pola oznaczone „*” są obowiązkowe.