Centrum Pomocy

Skontaktuj się z centrum pomocy

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Nasz dział pomocy pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00.

Zanim wypełnisz formularz, przeczytaj (WAŻNE!):

  1. Jeżeli zakupiłeś/aś bilet lub dokonałeś/aś rezerwacji oraz przeszedłeś/aś proces płatności z powodzeniem – sprawdź pocztę (koniecznie z folderami SPAM/OFERTY/POWIADOMIENIA!)
  2. Jeżeli dokonałeś prawidłowego zamówienia, ale dotarł do Ciebie e-mail o anulowaniu transakcji („Nie zarejestrowaliśmy płatności za transakcję nr: xxxxxxxxx”) – przekroczyłeś/aś czas na realizację zamówienia i Twoje zamówienie wygasło.  Wypełnij formularz uzupełniając nr transakcji.

Formularz kontaktowy

Wypełnij pola w formularzu i wyślij wiadomość.
Pola oznaczone „*” są obowiązkowe.

    Imię i nazwisko*

    Adres e-mail*

    Telefon*

    Nr zamówienia (jeżeli posiadasz)

    Gdzie została dokonana rezerwacja/zakup biletu?*

    Czego dotyczy zgłoszenie?

    Czy dokonałeś zakupu/rezerwacji?

    Czy otrzymałeś/aś maila z potwierdzeniem zamówienia/biletami?

    Czy pieniądze zostały pobrane z Twojego konta?
    TAKNIENIE MAM PEWNOŚCINIE DOTYCZY

    Wiadomość

    Menu